Sverigedemokraterna – Partiet mot otrygghet och massinvandring! | Sverigedemokraterna Vaxholm

Sverigedemokraterna – Partiet mot otrygghet och massinvandring!

Sverigedemokraterna är partiet mot den ökande brottsligheten och otryggheten som breder ut sig i samhället. Vi är emot oansvarig massinvandringspolitik som kostar vårt samhälle något enormt. Vi tycker att grova brott ska ge hårda straff och att utländska medborgare som begår brott i Sverige ska utvisas.

Sverige behöver en trygg och skyddad gräns för att hålla organiserad brottslighet, människohandel och terrorism borta. Den som kommer hit och utnyttjar våra system, begår brott eller utsätter våra medborgare för fara är inte välkommen.

Sverigedemokraterna är partiet som har drivit på utvecklingen för att ge rättvisa åt brottsoffer och att Sverige ska få en hållbar migrationspolitik, men vägen dit är lång. Trots den negativa samhällsutvecklingen fortsätter etablissemanget att upprätthålla orättvisorna och den uppenbart fallerande invandringen till Sverige.

Sverigedemokraterna lovar att vi kommer fortsätta att driva på utvecklingen för ett bättre Sverige. Vi kommer inte ge upp, våra förslag är genuina och vi kan därför stå för dem, oavsett hur de politiska vindarna blåser eller vad som sägs i media. Framför allt är det förslag som vi genuint menar kan ge vårt land en bättre välfärd, trygghet och sammanhållning.

Det är vår storlek som kommer vara vår styrka. Inför valrörelsen 2022 behöver vi ditt stöd. Klicka här för att teckna medlemskap hos Sverigedemokraterna och var med och garantera ett maktskifte 2022.